Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema artiklov prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@sport.si. Rok se začne šteti en dan po datumu od prevzema artiklov. V 14 dneh po posredovanem sporočilu o odstopu, je potrebno vrniti blago prodajalcu.
Obrazec za odstop od pogodbe potrošnik prejme v paketu z artikli.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov MSPORT, Matej Mugerli s.p., Begunje pri Cerknici 297, 1382 Begunje pri Cerknici, s tem da sam krije neposredne stroške vračila.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nepoškodovani originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, neuporabljene in nespremenjene in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Za vrnjene izdelke ponudnik uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik (kupec) izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Neprevzeti paketi
Kupec je po obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo v spletni trgovini. O prevzemu paketa ste obveščeni večkrat: (i) z SMS sporočilom Pošte Slovenija, ko je paket na poti na vaš naslov, (ii) na dan dostave z obvestilom pošte, če vas v trenutku dostave ni na naslovu. V primeru, da naročilo z izbranim načinom plačila “po povzetju” ni prevzeto, stranki zaračunamo stroške pošiljanja in vračanja naročila, administrativne stroške in pogodbeno kazen v skupni višini:
– 12 evrov za naročila do 50€
– 25 evrov za naročila nad 50 €
Cene pogodbenih kazni so z DDV.
Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Vnovično naročilo je možno plačati le po predračunu. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo policiji kot zlorabo.
Stvarna napaka
MSPORT, Matej Mugerli s.p. odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini MSport.si. Kupec sporoči reklamacijo na spletni elektronski naslov info@msport.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki podrobneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosim, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15 dneh po pisno oddanem sporočilu pošljete na podjetje MSPORT, Matej Mugerli s.p..
MSPORT, Matej Mugerli s.p. bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
MSPORT, Matej Mugerli s.p. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Opredelitev stvarne napake:
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, zaradi katere jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
– če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@msport.si ali po klasični pošti na naslov:
MSPORT, Matej Mugerli s.p., Begunje pri Cerknici 297, 1382 Begunje pri Cerknici.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MSPORT, Matej Mugerli s.p. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.